Que Femos

Que Femos, la agenda de fiestas, ocio, cultura y deporte para disfrutar del Occidente de Asturias.

Oicor en Boal sds

XUNTOIRO, el encontro cultural nel Occidente d'Asturias, celebrarase en Vegadeo

XUNTOIRO, el encontro cultural nel Occidente d'Asturias, celebrarase en Vegadeo
María Goti sds

Os días 26 de noviembre y 3 de diciembre, fairase un gran Xuntoiro en Vegadeo, un encontro cultural nel occidente d´Asturias nel que haberá espacio pa grandes y pequenos.

Sábado 26: Riada literaria

A primeira cita del día será na Casa de Cultura da Veiga, a partir das 11:45 da mañá, con a presentación del llibro "Contos eonaviegos", tras a cual se fairá úa instructiva mesa redonda que, baxo el lema "A narrativa eonaviega", contará con a participación de Rafael Cascudo, Emma Méndez y Christian Lanza, con Ricardo Saavedra nel papel de moderador.

Xa entrada a tarde, entre as tres y media y as cinco y media, quenes lo deseen poderán participar nun precioso paseo literario por a Ría del Eo en compañía de Yolanda Castaño, Sergio Gutiérrez Camblor, Miguel Rodríguez, Belén Rico, Carmen Siñeriz y Ugía Pedreira.

Os asistentes daranse cita nel muelle das Figueiras.

Esta actividá, al igual que el taller "A vida das nosas bolas" que se fairá el 3 de diciembre, requiere inscripción previa na dirección de correo xuntoiroccidente@gmail.com

De siete y media a ocho y media da tarde, a actividá volverá a Veiga con úa propuesta lliteraria, musical y audiovisual baxo el lema "A lluz, Orión e a nova lluz". Nesta ocasión, a cita será nel Auditorio Félix Menéndez.

Sábado 3: Není@s

Esta jornada ta especialmente pensada pa toda a familia, y arrancará as once da mañá na Casa de Cultura da Veiga, con úa sesión de títeres y el espectáculo "Os colores".

A continuación, fairanse talleres baxo el lema "A vida das nosas bolas".

De doce y media a una y media, levantarase el telón pa recibir a representación da obra teatral "As galochas baleiras".

Por la tarde se retoma la actividad con un cuento participativo na Casa de Cultura, de cinco a siete da tarde, titulado "As mías pitas".

Tamén se retoman os talleres "A vida das nosas bolas".

A continuación, Kamishibai (teatro de papel) "A nena dos gorrióis".

Os asistentes poderán disfrutar tamen de úa visita guiada a esposición "Nía".

Finalmente, a última cita deste Xuntoiro nel occidente d´Asturias, despedirase nel Auditorio Félix Menéndez, entre las siete y media y as ocho y media da tarde, con un gran concierto familiar protagonizado por el grupo Albióis, finalizando con un repaso por a música editada en eonaviego.

Envía tu comentario

RGB Photosport sds
Gran Vía sds
Novak sds