Que Femos

Que Femos, la agenda de fiestas, ocio, cultura y deporte para disfrutar del Occidente de Asturias.

Gran Vía en Boal sds

XXIV Premio de la Poesía Fernán Coronas (Padre Galo)

XXIV Premio de la Poesía Fernán Coronas (Padre Galo)
María Goti sds

La Sociedad Popular La Regalina de Cadavedo vuelve a comprometerse con la cultura, convocando el XXIV Premio de la Poesía Fernán Coronas (Padre Galo).

Los valdesanos vuelven a rendir así su homenaje al que sin duda fue uno de sus más ilustres vecinos, Galo Antonio Fernández.

Religioso y poeta, el Padre Galo realizó una incuestionable labor de reconocimiento de la Llingua Asturiana a través de muchas de sus obras, en algunas de las cuales no dejaba de recordar a su querida Virgen de La Regalina.

Tal y como nos informan desde la organización, las bases del concurso serán las siguientes:

1. Podrán presentase toles persones que nun ganaran el premiu n´ediciones anteriores, con un poemariu compuestu por poemes inéditos, orixinales, escritos en llingua asturiana (nun puen ser tornes d´otres llingües) y con un mínimu de 275 versos.

2. La presentación pue facese pel corréu electrónicu, unviando enantes del día 18 de xuneto, los poemarios en formatu Word o PDF a splaregalina@gmail.com.

Los trabayos dirán encabezaos per un títulu y firmaos namás con un seudónimu.

Nel corréu electrónicu axuntaráse un archivu aparte, que la organización (Sociedá Popular La Regalina) guradará en secretu, ensin que’l xuráu pueda conocelu enantes del fallu, colos datos siguientes: nome, teléfono, señes, DNI y títulos presentaos al concursu.

3. Concederáse un únicu premiu de 900 euros, contemplándose al mesmu tiempu la so publicación. 

4. El Xuráu nun podrá declarar ermu el premiu y el so fallu nun se pue retrucar. Del resultáu darase anuncia nun actu públicu en Cadavéu, el día 7 d´agostu, aniversariu del nacimientu del Padre Galo.

 

Envía tu comentario

Hotel Florez Estrada Somiedo sds
Anúnciate Espacio 2 sds
Portalin cortesia sds